Het is zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Esmee Vink - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Esmee Vink - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Blijf op de hoogte en volg Esmee

27 September 2013 | Nederland, Schiphol

Lieve allemaal,

Ongeveer een jaar geleden hoorde ik tijdens college over de mogelijkheid om een minor in het buitenland te doen. En dan niet zomaar buitenland maar ZUID-AFRIKA! En nu vrijdag 27 september 2013 is het dan zover... Ik ga voor twee en halve maand naar Zuid-Afrika! Terwijl ik dit typ zit ik op Schiphol bij de gate te wachten tot vertrek. De vlucht is al twintig minuten vertraagt dus het begint goed ;)
Het leek altijd nog zo ver weg maar inmiddels is het toch echt zover.. Na fantastische afscheidsfeestjes, etentjes en een heel uitzwaaicomité op Schiphol, ga ik toch echt! Ik vind het spannend, ga iedereen heeeeeel erg missen, (als ik er aan denk krijg ik alweer tranen in mijn ogen) maar ik heb er ook onwijs veel zin in!! Ik heb zoveel lieve sms'jes, fb-berichtjes & cadeautjes gehad dat ik er sprakeloos van werd en jullie weten, dat gebeurd toch niet snel ;) Onwijs bedankt daarvoor!!!
Ik ben helemaal klaar voor vertrek, mét een hele hippe trolley als handbagage yeay!! (Dankjewel hiervoor Nelis)


Letten jullie allemaal goed op elkaar?! Dan doen wij dat in Zuid-Afrika ook!

Veel liefsx en een dikke kus, Esmee

  • 27 September 2013 - 18:42

    Michelle:

    HEEL VEEL PLEZIER!!! geniet ervan..

  • 27 September 2013 - 18:48

    Kelly Van Der Schild:

    Hee Esmee!

    Heel veel succes daar.
    Geniet van elke dag want het vliegt zo voorbij (ik spreek uit ervaring haha)
    Ik zal je reisverslagen met plezier lezen!

    Succes! X

  • 27 September 2013 - 20:02

    Gabrielle:

    Hey Esmee,

    Ik ga je zeker volgen, wil je heel veel plezier wensen in het o zo mooie Afrika!!!!

    xx

  • 27 September 2013 - 20:55

    Esther:

    Wat leuk: we hebben je net door de douane laten gaan en nu al een berichtje! Hopelijk volgen er nog vele mooie verhalen. Dan kunnen we je toch nog een beetje in de gaten houden, hehe. XXX

  • 27 September 2013 - 22:14

    Rob, Lianne, Jesper En Caroline Keur:

    Heel veel plezier en succes daar Esmee. Geniet van alles wat je er meemaakt. Want volgens mij is het een super ervaring.

  • 28 September 2013 - 10:18

    Inge:

    Hoi Lief! Ai ai ai.. het is begonnen. Denk aan je! xxx

  • 28 September 2013 - 12:29

    Hans:

    Beste Esmee,

    Heel veel succes daar in Zuid-Afrika.
    Geniet er maar lekker van, voor je het weet is het weer voorbij.

  • 28 September 2013 - 13:13

    Marja:

    Nou dat is wel een beetje jammer dat er vertraging was en dat al aan het begin. Geniet van de reis en van al het nieuws dat op je afkomt. Wij zullen allemaal op elkaar passen. Hoop snel te horen dat je veilig bent aangekomen.

    xx

  • 28 September 2013 - 19:25

    Marja En Peter:

    Hoi Esmee,
    Heel veel plezier goede reis . Hopelijk is dit de enige vetraging. Geniet er maar van. Zijn heel benieuwd naar het vervolg xx

  • 28 September 2013 - 19:41

    Greta Michael Kroon:

    He meis, geweldig he dat je naar zuid afrika gaat, geniet er heel erg van want voor je het weet zijn die 2,5maand al weer voor bij. Had ook gezien waar je mag verblijven helemaal geweldig heel mooi.

    Hele goede reis, maar als je dit leest ben je er al denk ik.
    Leuk om je te volgen wat je allemaal gaat doen daar.

    Groetjes
    Greta.

  • 29 September 2013 - 22:22

    Nicky:

    Hoi Esmee,
    Wat leuk dat we zo kunnen mee genieten van al je belevenissen! Geniet van je stage! Superleuk dat je dat in Zuid Afrika kunt doen. liefs Nicky (je-weet-wel....collega van :-) )

  • 02 Oktober 2013 - 11:22

    Wenda:

    baie pret en geniet van die pragtige land!

  • 02 Oktober 2013 - 19:30

    Dirk:

    Super, je zo te kunnen volgen. En let op: we volgen IEDERE stap. Dus laat vaak van je horen, anders gaan we jou ook nog missen !!!!

  • 09 Oktober 2013 - 13:44

    Esmee Vink:

    Ahhh super lief om al jullie reacties te lezen!! Doet me heel erg goed! Ik ga proberen zo vaak mogelijk iets online te zetten zodat jullie allemaal op de hoogte blijven van mijn avonturen hier! Voor nu kan ik niet anders zeggen dan dat ik het onwijs naar mijn zin heb!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Esmee

Actief sinds 11 Juli 2012
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 27098

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 April 2015

Wereldreis

27 September 2013 - 14 December 2013

Zuid-Afrika, Douglas

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: