Times fly when you're having fun! - Reisverslag uit Fiskardo, Griekenland van Esmee Vink - WaarBenJij.nu Times fly when you're having fun! - Reisverslag uit Fiskardo, Griekenland van Esmee Vink - WaarBenJij.nu

Times fly when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Esmee

26 Juli 2012 | Griekenland, Fiskardo

Daar was ik weer! Morgen ben ik hier alweer twee weken! De tijd gaat snel, het voelt alsof ik hier pas aangekomen ben. Deze week hadden we als thema de olympische spelen en hebben we weer veel leuke dingen gemaakt en gedaan! De kinderen hebben gezamenlijk verschillende sporten op een rol behang getekend met stoepkrijt, boten gemaakt van hout en natuurlijk kon onze eigen olympische spelen niet ontbreken. Iedereen moest iets bedenken waarmee ze een medaille konden verdienen. De medailles hebben ze zelf voor elkaar gemaakt. Ik had bedacht om een zin in het Grieks te zeggen. Op dinsdagochtend heeft een kindje mij geleerd hoe ik in het Grieks kon zeggen: ik ben Esmee, ik kom uit Nederland en ben 23 jaar oud. Omdat ik het goed uitgesproken had, kreeg ik een mooie medaille. De kinderen hebben allerlei verschillende dingen gedaan om hun medaille te verdienen. Zo was er een kindje die een liedje ging zingen, iemand die op zijn gitaar een liedje ging spelen maar er waren ook kinderen die 4 minuten gingen rennen of die een handstand deden. Iedereen heeft natuurlijk zijn medaille gekregen. Daarna hebben we kransen gemaakt. Ook voor mij werd een mooie krans gemaakt, eentje met rondom de letter E, van Esmee. Volgende week nog maar vier dagen werken en dan zit het er alweer op! Ik heb het nog steeds prima naar mijn zin!  Morgen hebben we (Monique, Thomas, Warda & ik) een auto gehuurd. We hebben al een mooie route uitgestippeld dus dat moet helemaal goed komen! 

Het wonen met twee jongens went langzaam haha! Hygiëne staat niet in hun woordenboek, de wc trekken ze vaker niet als wel door.. Dus de fles met bleek is mijn grote vriend deze weken! Verder heb ik een keer de dweil gepakt maar die bleef zowat aan me handen vast plakken dus die laat ik mooi staan.. Ze werken in een van de cafeetjes hier en komen dus vaak pas rond 3/4 uur ' s nachts thuis. Vaak maken ze dan nog wat eten en voor de rest heb ik geen idee wat ze doen maar tot half 8 zijn ze druk bezig! Het huis is erg gehorig dus tussen 4 en 8 slaap ik weinig haha! Tot de afgelopen nacht en ik me oordopjes in gedaan heb, ik heb heerlijk geslapen. Geen jongens of krekels( die zitten hier heeeeel veel en maken ook heeeeel veel lawaai ;) waar ik wakker van wordt! Ik was bang dat ik me wekker niet zou horen als ik oordopjes in zou hebben maar heb hem onder me kussen gelegd en wordt er gelukkig gewoon wakker van. 
De omgeving hier is erg mooi! Gister heb ik samen met Warda een wandeling gemaakt naar de rotsen. Dit was een hele onderneming, door het bos (een soort echte meisjes in de Jungle idee) en over de rotsen maar uiteindelijk hadden we een prachtig plekje! Pas om acht uur zijn we daar weg gegaan.. Voor vanavond ben ik uitgenodigd voor een feestje. Een meisje van school viert dat het vandaag haar naamdag is. Geen idee wat het precies inhoud maar ben heel benieuwd. In ieder geval zijn er kadootjes en lekkere hapjes!

Volgende week ga ik trouwens duiken!! Heb er heeeeeel veel zin in! Moet nog even wachten tot me verkoudheid helemaal over is maar waarschijnlijk dinsdag of woensdag ga ik mijn eerste duik ooit maken, spannend!
 
Voor nu was dit het weer! Zal volgende week laten weten hoe alles was! 

Liefsx

  • 26 Juli 2012 - 22:31

    Frank:

    klinkt nog steeds heerlijk daar. ondanks de jongens haha. 2 weken alweer om! dat gaat echt snel zeg! voor je het weet zit je hier weer!!

    geniet van je laatste weekje!

    groetjes marielle en frank

  • 27 Juli 2012 - 22:41

    Esmee Vink:

    Jaaa gaat heel snel! Ik geniet zeker nog hier! Dank jullie wel! X

  • 28 Juli 2012 - 13:36

    Ren♪:

    Hi Esmee,
    Gaaf je eerste duik wanneer je dit eenmaal hebt gedaan wil je nog een keer.
    Geniet nog even van je laatste dagen daar.
    Weet je nu al wat naamdag inhoud. (volgens mij een soort van verjaardag denk ik)

    Zien je weer in Nederland.

    René Mieke Nick

  • 29 Juli 2012 - 19:56

    Hee Esmee:

    Hee Esmee,

    wat leuk dat we zo op de hoogte blijven van je avonturen! We vinden het echt stoer van je. Veel plezier in je laatste week, kampioentje!

    Groetjes,
    Rob en Lies

  • 29 Juli 2012 - 20:28

    Richard Geesina :

    Hè wat leuk dat je gaat duiken geniet er van we horen wel hoe het geweest is. Groetjes richard en geesina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Fiskardo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2012

De laatste dagen!

26 Juli 2012

Times fly when you're having fun!

18 Juli 2012

Al bijna een week voorbij!

14 Juli 2012

Back to basic...
Esmee

Actief sinds 11 Juli 2012
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 27096

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 April 2015

Wereldreis

27 September 2013 - 14 December 2013

Zuid-Afrika, Douglas

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: