Back to basic... - Reisverslag uit Fiskardo, Griekenland van Esmee Vink - WaarBenJij.nu Back to basic... - Reisverslag uit Fiskardo, Griekenland van Esmee Vink - WaarBenJij.nu

Back to basic...

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

14 Juli 2012 | Griekenland, Fiskardo

Jaaaaa er is wifi, kan ik jullie mooi op de hoogte houden van mijn avonturen hier! Na een goede vlucht gisterochtend  aangekomen op het vliegveld van Kefaliona. Daar werd ik opgehaald door Monique (degene die dit alles heeft opgezet) Het vliegveld ligt aan de zuid kant van het eiland terwijl het stadje waar ik verblijf, fiskardo aan de noord kant ligt. Onderweg heeft Monique mij veel van het eiland laten zien, op mooie plekken zijn we gestopt om foto's te maken en even rond te kijken. Tussendoor even wat eten en drinken en dan weer verder! Na een lange rit kwamen we eindelijk aan in Fiskardo. Het huisje waar ik verblijf ziet er super schattig uit, van de  buitenkant wel te verstaan.. Binnen is het back tot basic... Geen warm water, geen koelkast alleen twee bedden en twee tafels. De keuken is vies en jawel er lopen ratten dus daar blijf ik ver vandaan. Nog even in mijn beste Grieks aan de jongens uitleggen dat de keukendeur dicht moet blijven...  Ik deel het huis namelijk met twee jongens uit bangladesh. Zei spreken Grieks en geen Engels. Nou heb ik Griekse les gehad maar hier had ik niet op gerekend.. Gelukkig heb ik het boekje: 'hoe en wat in het Grieks' mee, dan komen we misschien toch nog ergens.. De voordeur gaat trouwens niet met een sleutel open maar gewoon door je hand door een opening te doen en zo de deur van binnen open te maken, heel apart. Verder heb ik een veranda met prachtig uitzicht! Dat wordt dus veel buiten zitten want het weer is heerlijk! Zon, zon en nog eens zon! Vandaag nog even een dagje bijkomen en dan vanaf morgen aan de slag! Ik heb er zin in!! Liefsx

  • 14 Juli 2012 - 22:13

    Rene:

    Hi Esmee vind dat je lef hebt dat je dit doet. Heel veel succes geniet er van en maak er wat moois van.

    René, Mieke

  • 14 Juli 2012 - 22:15

    René:

    Ben benieuwd naar de foto's

  • 15 Juli 2012 - 16:52

    Rob:

    Hey Esmee, hoorde je ervaringen via je moeder. Wel even volhouden hè :)!! Dapper hoor! Hoop dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen.

    Liefs

    Rob

  • 18 Juli 2012 - 09:20

    Greta:

    heel knap van je, dat je het daadwerkelijk aan durft om alleen te gaan naar Griekenland. tof

    als je wil kan je ons straks ook volgen, de grote trip die wij gaan maken.
    familie-kroon.reismee.nl

    veel plezier nog daar en hoor of zie wel weer wat van je op de site

    groetjes Michael,Greta,Tamara,Desiree Kroon

  • 18 Juli 2012 - 16:30

    Esmee Vink:

    Ahh dankjulliewel voor de lieve reacties! Doet me goed! Ik houd zeker vol Rob! Heb het nog goed naar mijn zin hier!
    Foto's lukken jammer genoeg nog nog zo goed René maar doe mijn best!

    Ga jullie zeker volgen Greta! Alvast heel veel plezier!

    Liefsx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Fiskardo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2012

De laatste dagen!

26 Juli 2012

Times fly when you're having fun!

18 Juli 2012

Al bijna een week voorbij!

14 Juli 2012

Back to basic...
Esmee

Actief sinds 11 Juli 2012
Verslag gelezen: 1261
Totaal aantal bezoekers 27095

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 April 2015

Wereldreis

27 September 2013 - 14 December 2013

Zuid-Afrika, Douglas

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: